Звіт вебінару «Принципи роботи сучасної готельної мережі на прикладі «Reikartz Hotel Group»
- Прочитано 738 разів
- Прокоментуй першим!
За ініціативи викладача циклової комісії готельного обслуговування Земліної Юлії Володимирівни 22 вересня директором з корпоративної культури готелю «Reikartz Hotel Group» Дяченко Ольгою було проведено вебінар на тему «Принципи роботи сучасної готельної мережі на прикладі «Reikartz Hotel Group» для студентів коледжу 2, 3 та 4 курсів спеціальності «Готельно-ресторанна справа» спеціалізації «Готельне обслуговування» та спеціальності «Туризм».
Наші студенти ознайомились з історією створення готельної мережі «Reikartz Hotel Group» та специфікою її діяльності на території України.
У формуванні висококваліфікованого фахівця з готельного обслуговування важливим питанням є орієнтування навчального процесу на реалізацію комплексного підходу з урахуванням інтеграції теоретичної і практичної складової. Процеси, що відбуваються на вітчизняному готельному ринку вимагають гнучко реагувати на зміни попиту і прихильності споживачів. Становлення галузі на новий рівень діяльності в значній мірі визначається якістю, ступенем підготовки кадрів, готових до професійної діяльності. Саме залучення провідних фахівців з готельного обслуговування до навчального процесу дає можливість здійснювати якісну підготовку майбутніх фахівців із готельного обслуговування.
Голова циклової комісії
готельного обслуговування
Клименко І.М.