Студентські будні

Тиждень спеціальності «Готельно-ресторанна справа» спеціалізації «Готельне обслуговування»

У Київському державному коледжі туризму та готельного господарства» з 11.03.2019 по 15.03.2019 року цикловою комісією готельного обслуговування було організовано та проведено тиждень спеціальності «Готельно-ресторанна справа» спеціалізації «Готельне обслуговування».

11.03.2019 та 12.03.2019 року для студентів 2 та 3 курсів спеціалізації «Готельне обслуговування» за підтримки відділу практики коледжу було проведено конференції на теми: «Фахівець з готельного обслуговування: перспективи та переваги майбутньої професії» та «Стандарти роботи працівників готелю» за участю фахівців-практиків провідних готелів міста «Mercure Kyiv Congress Hotel» та «Hyatt Regency Kiev».

«…..Працівники готелю Mercure Kyiv Congress Hotel – це впевнені в собі, амбіційні молоді люди, з величезним досвідом за плечима, з яких хочеться брати приклад. Вони розповіли нам про ланцюг готелів Mercure по всьому світу. А також дали корисні поради, які безумовно допоможуть нам у майбутній професійній діяльності. Зокрема, про те, як правильно підготувати резюме, щоб скласти позитивне враження. Також вони зазначили, що вільне володіння англійською мовою є дуже важливим у готельному бізнесі. Розповіли про стрімкий кар'єрний ріст в їхньому готелі, що нас дуже зацікавило.
Ми вдячні адміністрації коледжу та працівникам готелю Mercure Kyiv Congrese за цікаву та приємну бесіду».

Студентка 34-ГРС(ГО)
Пальовнича Яна

 

«Подивившись презентацію про світову готельну мережу «Hyatt Regency Kiev», ми отримали велику кількість корисних знань не тільки про конкретний готель, а й про готельний бізнес загалом. Також під час дискусій ми вкотре впевнилися в нероздільності сфери обслуговування зі знаннями іноземних мов.
Про свій життєвий шлях нам розповіла Альона Шатило - в минулому студентка нашого коледжу, а зараз спеціаліст з навчання та розвитку персоналу. Ми зрозуміли, що для кожної людини, в якої є знання та бажання, немає нічого неможливого.
Я вважаю, що такі зустрічі є дуже важливими для нас, як для майбутніх спеціалістів у сфері обслуговування, адже саме так ми можемо отримати не тільки нові знання, а й досвід у спілкуванні».

Студентка 31-ГРС(ГО)
Мариненко Анна

 

13.03.2019 та 14.03.2019 року було проведено конкурс серед студентів 3 курсу спеціалізації «Готельне обслуговування» «Кращий за професією». Викладачі комісії готельного обслуговування всіляко сприяють формуванню у студентів здатності до самостійного вибору нестандартних професійних рішень, ефективного розв’язання складних завдань діяльності та формуванню висококваліфікованого, конкурентоспроможного майбутнього фахівця з готельного обслуговування.
Програмою конкурсу було передбачено:
- подання заявки на участь у конкурсі;
- підготовку учасниками конкурсу есе на тему: «Що для мене означає «сервісна ментальність»?;
- підготовку учасниками презентації на тему: «Особливості обслуговування в готелях представників різних культур»;
- вирішення виробничих ситуацій при прийнятті та обслуговуванні споживачів готельних послуг;
- оформлення номеру рушниками у техніці «оригамі»;
- тематичне оформлення готельних номерів.
Компетентним журі, головою якого була Срібнюк Олена Володимирівна, – начальник служби номерного фонду готелю «Прем’єр Готель «Либідь», було визначено переможців конкурсу. За підсумками усіх етапів конкурсу «Кращий за професією» І місце посіла команда 31 групи, ІІ місце – команда 34 групи та ІІІ місце – розділили команди 32 та 33 груп. Переможці та учасники конкурсу будуть нагороджені цінними подарунками від студентського профкому коледжу.

 

«…..Узагалі, мої враження з приводу конкурсу доволі хороші, я б навіть сказала чудові. По-перше, у нас була дуже дружня, хоча і змішана з різних за темпераментів людей команда. Також велику роль відіграв наш капітан команди, роль якого виконувала наша староста. Адже без навичок такого керуючого не було б такої злагодженої роботи, яка весь цей час приносила одні задоволення.
Але все ж таки найбільшу частину вражень я отримала від самого конкурсу - це додало певного командного духу. Представлення діалогів в черговий раз довели важливість знання мов і вміння виходити з найрізноманітніших ситуацій. Я для себе дізналась про такий термін як «ментальність» та почула думки однолітків з приводу цього у вигляді есе. Також було дуже цікавою саме підготовка до виступу, адже я брала участь у зйомці відео, яке добре доповнювало розповідь моєї однокурсниці. Але найбільш хвилюючим була презентація країни, відповідно до завдання, в якій ми намагалися якнайкраще передати атмосферу та дух Індії.
Але все ж таки найприємніше – це смак перемоги. Адже, на мою думку, немає нічого приємнішого, аніж те, коли твою роботу гідно оцінюють і ти розумієш, що твої сили та час були витрачені не просто так.
Отже, завершуючи свою думку, хочу сказати, що цей конкурс дає не тільки яскраві враження від участі, а й розвиває такі навички, як: комунікабельність, конкурентоспроможність, вміння знаходити рішення в найрізноманітніших ситуаціях та й просто отримувати задоволення від того, що ти робиш».

Студентка 31 ГРС (ГО)
Чорна Катерина

 

Завершальним етапом тижня спеціальності «Готельно-ресторанна справа» спеціалізації «Готельне обслуговування» була конференція для студентів 1 курсу за участю випускників різних років коледжу, які працюють у провідних готелях міста Києва. До нас завітали Кучер Олена – старший адміністратор готелю «Хрещатик», Харченко Лариса - помічник департаменту номерного фонду готелю «Салют», Зінченко Дмитро – консьєрж готелю «Інтерконтиненталь», Шпаковська Наталія – керуюча міні- отелем на Індустріальній.

«…Усі випускники прийшли до нас, аби нас мотивувати, зацікавити і розповісти про переваги нашої професії. Наголосити на тому, що ми повинні робити, щоб досягти своїх цілей.
З цього заходу вся наша група зробила такий висновок: по-перше, потрібно добре навчатися; по-друге, знати кілька іноземних мов, бути комунікабельним і доброзичливим; по-третє, як на мою думку, найголовніше, вміти себе мотивувати, ставити цілі і досягати їх».

Студентка 14 ГРС (ГО)
Кукса Владислава

 

Голова циклової комісії
готельного обслуговування
Клименко І.М.

 

Галерея зображень

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається

Log in