Студентські будні

Навчальна практика «Вступ до фаху» студентів спеціальності «Готельно-ресторанна справа», спеціалізації «Готельне обслуговування»

Навчальна практика «Вступ до фаху» полягає в ознайомленні студентів зі змістом майбутньої кваліфікації, з характером та сферою професійної діяльності, з особливостями практичної діяльності закладів готельного господарства, перспективами майбутньої професійної діяльності та перспективами майбутнього працевлаштування після завершення навчання в коледжі. Відвідавши всі заходи в рамках навчальної практики «Вступ до фаху», студенти можуть визначати роль, перспективи та значимість своєї майбутньої професії.

Для студентів 2 курсу спеціальності «Готельно-ресторанна справа» спеціалізації «Готельне обслуговування» в рамках навчальної практики «Вступ до фаху» в 2018-2019 навчальному році відділом практики коледжу та викладачами циклової комісії готельного обслуговування було організовано та проведено ряд заходів, а саме:

  • круглий стіл на тему: «Значення індустрії гостинності в економічному розвитку країн світу» за участю директора коледжу Матвієнко Анатолія Тихоновича та заступника директора з навчально-виробничої роботи Безукладнікова Юрія Олександровича;
  • круглий стіл на тему: «Історія розвитку світової готельної справи та готельної справи України» за участю Голови правління Асоціації готельних об’єднань та готелів міст України, кандидата економічних наук Опанащука Юрія Яковича;
  • круглий стіл на тему: «Формування теоретичних знань та практичних вмінь і навичок у процесі фахової підготовки». Проведено головою циклової комісії готельного обслуговування, викладачем-методистом Клименко Іриною Михайлівною;
  • практичне заняття-ділова гра: «Психологічна готовність студента до майбутньої професії» проведене викладачем-методистом комісії соціально-гуманітарних дисциплін Попович Інною Миколаївною;
  • презентація на тему: «Професії майбутнього фахівця з готельного обслуговування», представлена викладачем-методистом циклової комісії готельного обслуговування, к.п.н., доцентом Земліною Юлією Володимирівною;
  • практичне заняття – тренінг на тему: «Етикет поведінки та спілкування працівника готелю», яке провела викладач-методист циклової комісії готельного обслуговування Ткаленко-Воробйова Олена Володимирівна;
  • круглий стіл на тему: «Усвідомлення готельної галузі. Основні аспекти діяльності першої української мережі» проводила передставник компанії «Reikartz» Саранчук Ірина;
  • майстер-клас зі складанню рушників у техніці орігамі на базі НВЛ «Готель «Гостинність», проведене адміністратором НВЛ «Готель «Гостинність», викладачем циклової комісії готельного обслуговування Бурею Катериною Олегівною;
  • презентації виїзних баз практик ТОВ «Клінінг МК» (смт Кирилівка, Запорізька область) та ТОВ «Хотел Менеджмент Груп» (м. Трускавець. Львівська обл.) були представлені студентами 3 курсу спеціалізації «Готельно-рестаранна справа» спеціалізації «Готельне обслуговування» Мариненко Анною та Пальовничою Яною;
  • досвідом організації практики-стажування за кордоном поділились студентки 4 курсу спеціальності «Туризм» Андрусик Аліна та Саюк Юлія;
  • презентацію готелю «Інтерконтиненталь» проводив випускник коледжу, консьєрж готелю Зінченко Дмитро;
  • презентацію готелю «Баккара» проводила студентка 4 курсу спеціальності «Готельне обслуговування», адміністратор готелю «Баккара» Недашківська Катерина;
  • екскурсії до готелів «Hilton», «Либідь», «Алфавіто», «Хрещатик», «Київ», «Дніпро», «Президент готель», «Амарант».

По завершенню навчальної практики «Вступ до фаху» було проведено підсумкову дискусію-круглий стіл на тему: «Ваше бачення майбутньої професії». Всі студенти мали можливість висловитись з приводу проведених в рамках практики заходів та своєї готовності до майбутньої професійної діяльності.

«…….Ще з раннього дитинства я знала точно, ким хочу стати у майбутньому. Під час подорожей  завжди звертала увагу саме на готелі, у яких ми зупинялися, порівнювала їх, подумки відмічала те, що мені  подобається, а що не дуже, і завжди мріяла стати частинкою цього величезного механізму під назвою «готель»……Робота у готелі – це, справді, те що мені подобається, те, у чому я хочу досягти успіху»…….

Копил Марта 22 ГРС(ГО)

 

«…….З кожним днем я дізнаюсь  все більше нової інформації, здобуваю нові вміння та навички. Вже через місяць у мене буде перша технологічна практика в одному з кращих готелів міста Києва. Мені дуже кортить спробувати себе в ролі працівника готелю!....... Робота в готелі - це постійне спілкування з іноземними гостями, створення комфорту для них та постійне самовдосконалення……. Отже я на всі сто відсотків впевнена, що це саме те, що мені потрібно. Йдіть до своєї мети, не лінуйтеся, і все у вас вийде!».

Гирич Дарія 22ГРС(ГО)

 

«……Я довго думала, що обрати, і згодом зупинилась на сфері обслуговування. Адже, на мою думку, найважливіше у житті  – задоволення потреб інших……. Я думаю, що саме це і є завдання сфери обслуговування -  робити людей щасливими……»

Мельник Анастасія 23 ГРС(ГО)

 

«…….Кожен із нас хоча б раз у житті замислювався над тим, ким хоче стати у майбутньому.  Страшно помилитися у виборі професії. Саме цей крок дуже важливий у нашому житті, і саме він є вирішальним……Мені хочеться стати справжнім майстром цієї професії, яку я обрала. Я вважаю, що майстер – це той, хто знайшов покликання у роботі.…. Люди, які займаються улюбленою справою, набагато частіше відчувають себе щасливими….»

Хуторна Тетяна 25 ГРС(ГО)

 

Голова циклової комісії
готельного обслуговування
Клименко І.М.

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається

Log in