Особливості роботи працівників ресепшн
- Прочитано 315 разів
- Прокоментуй першим!
Дев’ятого листопада для здобувачів освіти 31 ГРС ГО було проведено заняття з навчальної дисципліни «Організація та технологія обслуговування в готелях» за участю Олени КУЧЕР - випускниці коледжу, супервайзера ресепшн Mövenpick Amsterdam City Centre.
Олена має практичній досвід роботи адміністратора в готелях: «Братислава», «Хрещатик», «Holiday inn express North Riverside Amsterdam» an IHG Rewards, що дозволило всебічно розглянути особливості роботи працівників ресепшн як в національних так і в західних готелях.
Дякуємо Олені за плідну співпрацю та проведену конференцію «Функціональні обов’язки працівників ресепшн», «Бронювання номерів та місць в готелі».
Голова циклової комісії
готельного обслуговування