Вибір мови Student's territory Everydays Life Конкурс «Кращий за професією» серед студентів спеціальності «Готельне обслуговування»
Конкурс «Кращий за професією» серед студентів спеціальності «Готельне обслуговування»

Викладачі циклової комісії готельного обслуговування 20.11.2017 року та 23.11.2017 року провели щорічний конкурс серед студентів третього курсу спеціальності «Готельне обслуговування» - «Кращий за професією».

Участь студентів у професійному конкурсі є узагальнюючою формою навчально-пізнавальної діяльності майбутнього фахівця з готельного обслуговування. Це дає можливість студенту вдосконалити професійну підготовку, поглибити спеціальні теоретичні знання з навчальних дисциплін  «Професійний етикет», «Естетичне оформлення готелів» і «Організація та технологія обслуговування в готелях» та розширити свій кругозір.

Викладачі комісії готельного обслуговування всіляко сприяють формуванню у студентів здатності до самостійного прийняття нестандартних професійних рішень, ефективного розв’язання складних завдань діяльності та формуванню висококваліфікованого, конкурентоспроможного майбутнього фахівця з готельного обслуговування.

Участь студентів у професійному конкурсі інтенсивно стимулює пізнавальний процес, розвиває мотиви щодо навчальної діяльності, мислення, уяву, фантазію, творчі здібності; розвиває загально навчальні уміння та навички, створює умови для застосування знань, умінь і навичок у практичній діяльності; виховує самостійність, волю, здатність до співпраці, колективність, комунікативність, особисту позицію.

Мета проведення конкурсу «Кращий за професією» - підвищення рівня професійної підготовки майбутнього фахівця з готельного обслуговування.

Для проведення конкурсу на відділенні «Туристичне та готельне обслуговування» було створено організаційний комітет (конкурсну комісію). До складу оргкомітету увійшли зав. відділенням Горбань В.І., голова циклової комісії готельного обслуговування – Клименко І.М., зав. лабораторією НВЛ «Готель «Гостинність» - Полуда В.В., викладачі циклової комісії готельного обслуговування – Земліна Ю.В., Ткаленко-Воробйова О.В. Для оцінювання конкурсу було запрошено компетентне журі. Головою журі була Тамара Коростильова HR менеджер готелю «Президент».

Програма заходів конкурсу «Кращий за професією» 20.11.17 року передбачала:

  • перший етап: знайомство з командами (назва команди, девіз, візитка, логотип, заявка на участь);
  • другий етап: захист есе на тему «Що для мене означає вислів «ген гостинності»?
  • третій етап: презентація та представлення особливостей обслуговування споживачів готельних послуг різних національностей.

За підсумками першого дня конкурсу членами журі було відмічено команду 32 групи спеціальності «Готельне обслуговування», що найкраще проявила себе на першому етапі конкурсу. Команда 33 групи вразила журі та гостей конкурсу на другому етапі захистом есе на задану тему.

«Що для мене означає вислів «ген гостинності»?

Низенький тин. Біленька хата з солом’яним дахом. Сизий дим підіймається догори, змішуючись з білими вершковими хмарами. На порозі стоїть господиня: українська красуня в червоній хустині зі щирою посмішкою і просить до хати.

Ще за діда-прадіда прийнято класти на вишитий рушник свіжу паляницю зі скоринкою та кришталеву чумацьку сіль. Кожен, хто завітав до української оселі, дивувався доброзичливості господарів, їхньому вмінню облаштувати дім, накрити стіл з безліччю неймовірно смачних страв. Хто, як не наш український народ з великою почестю та шаною прийме в затишній хаті, пригостить гарячим борщем зі сметанкою, варениками, картопелькою зі шкварками, пухнастими пиріжками та прохолодним узваром?

Серед кам’яних лабіринтів, автомобілів та пилу ми зможемо створити приємну домашню атмосферу, перенести вас в маленький затишний світ. Ми підлаштуємося під будь-який смак гостя, задовольнимо будь-які потреби та оберемо для вас найкраще, не зважаючи на те, скільки десятиліть чи століть пройшло, адже з часом змінюється все, але душа українського народу залишається такою ж щедрою і гостинною.

Я пишаюсь вибором своєї професії. Мої мрії пов’язані з роботою в готелі, з тим, що я буду дарувати добробут, створювати комфорт та настрій, що не залишить байдужим тих, хто завітав до нас.

Найголовніше – робити це з задоволенням, бо це робота натхнення, до якої я і моя команда прагнемо, хочемо вдосконалювати, робити її краще, збагачуватись досвідом, щоб довести усім, що ми варті називатися найгостиннішою країною в світі.

Я маю велику радість і честь взяти на себе роль працівника готелю, стати учасником будівництва хмарочосу під назвою «українська гостинність».

Ми запам’ятаємось. Ви будете згадувати наші теплі погляди, бездоганні умови, випрасувані білосніжні простирадла та світлі кімнати. Вам захочеться повертатися до нас знову і знову, адже ми даруємо любов та повагу, бажання приймати та пригощати. Це прагнення – не просто робота, необхідність чи обов’язок. Це те, що закладено в кожному з нас. Це не просто в крові. Це більше, ніж ген гостинності: це – душа, яку не викоренити, що не зітліє, яка світлом своїм та щедрістю полонить будь-яке серце.

Недашківська Катерина Олександрівна,
студентка групи 33
спеціальності «Готельно-ресторанна справа»
спеціалізації «Готельне обслуговування»

Команда 31 групи продемонструвала відмінні знання та найкраще з усіх команд змогла передати тонкощі прийому та обслуговування в готелях гостей із Франції.

Програма заходів конкурсу «Кращий за професією» на 23.11.17 року передбачала:

  • четвертий етап: презентація виробничих ситуацій у вигляді ділової гри українською та іноземною мовами;
  • п’ятий етап: оформлення номеру рушниками у техніці «оригамі»;
  • шостий етап: тематичне оформлення готельних номерів.

Члени журі високо оцінили роботу команди 32 групи, їх професійні знання та навички у вирішенні виробничих ситуацій при прийманні та обслуговуванні гостей у готелях. Студенти продемонстрували відмінні знання англійської мови.

Для підвищення творчої активності студента, формування креативності мислення, розширення світогляду, натхнення до власного творчого розвитку та креативності у програму конкурсу викладачами комісії готельного обслуговування було включено «Тематичне оформлення готельного номеру» на базі навчально-виробничої лабораторії НВЛ «Готель «Гостинність». Відповідальною за підготовку усіх команд на даному етапі конкурсу була викладач циклової комісії готельного обслуговування Ткаленко-Воробйова О.В. Команда 31 групи оформила готельний номер у французьському стилі, 32 група у англійському стилі та 33 група у стилі притаманному арабським країнам. Компетентне журі високо оцінили професіоналізм, креативність та обізнаність студентів коледжу у тонкощах різних стилів оформлення готельних номерів. Серед почесних гостей конкурсу професійної майстерності студентів спеціальності «Готельне обслуговування» були члени міського методичного об’єднання методистів коледжів м Києва.

За підсумками усіх етапів конкурсу І місце посіла команда 32 групи, ІІ місце – команда 31 групи та ІІІ місце – команда 33 групи.

Вітаємо переможців конкурсу професійної майстерності 2017 року «Кращий за професією»!!!


Голова комісії
готельного обслуговування
Клименко І.М.

 

Рейтинговий список студентів зима
2017 / 2018 н.р.

До відома батьків та студентів!

У зв'язку з тим, що з 01.01.2018 року змінюються банківські реквізити коледжу, просимо Вас сплатити кошти за навчання та гуртожиток до 31.12.2017 року.

З 01.01.2018 року просимо Вас не здійснювати дані платежі, поки не з'явиться оголошення з новими реквізитами.

Дистанційне навчання


Київський державний коледж туризму та готельного господарства запрошує 
8-го лютого о 16.00 на День відкритих дверей!
(актова зала коледжу)
Консультації та запис на підготовчі курси до вступу в коледж
каб. 101 та за тел.
228-95-46, 543-13-03


ОГОЛОШЕННЯ!!!

Проходження атестації в Київському державному коледжі туризму та готельного господарства для визнання здобутих кваліфікацій, результатів навчання та періодів навчання в системі вищої освіти, здобутих на тимчасово окупованій території України після 20 лютого 2014 року. Детальніше...


До уваги випускників-молодших спеціалістів та загальноосвітніх шкіл!

Відповідно до наказу МОН № 95-л від 15.05.2017 року Київський державний коледж туризму отримав право здійснювати підготовку бакалаврів та починає набір на освітній рівень «бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», галузь знань - 24 сфера обслуговування.

Телефон приймальної комісії: 228-95-46